Showcase

Garść pomysłów na prezenty dla aktywnych

Garść pomysłów na prezenty dla aktywnych

Święta coraz z bliżej, a Ty wciąż nie masz prezentów dla swoich bliskich? Jeśli szukasz praktycznych podarunków dla tych, którzy lubią aktywny tryb życia, ten artykuł z pewnością Ci się przyda. Przedstawiamy w nim kilka prezentowych inspiracji, które sprawią radość biegaczom, amatorom fitnessu i fanom zdrowego trybu życia. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami!

Dodano: 05.12.2019 Kategoria: Newsy, Showcase, SportLife Czytaj więcej
Nie daj się chłodom! Jak rozgrzać organizm zimą?

Nie daj się chłodom! Jak rozgrzać organizm zimą?

Znasz to uczucie, gdy w ciemne zimowe popołudnie wracasz do domu ze szkoły lub z pracy, przed tobą jeszcze kilka przystanków lub spory odcinek do przejścia pieszo, a ty masz wrażenie, że nie wytrzymasz tego zimna ani chwili dłużej? Przecież czeka cię jeszcze spacer z psem, wyjście na zakupy, rano znowu do pracy i tak do końca zimy?! A tobie jest zwyczajnie zimno i potrzebujesz sposobów, by natychmiast rozgrzać swój organizm? Służymy radą!

Dodano: 04.12.2019 Kategoria: Fizjoterapia, Showcase Czytaj więcej
Bieganie zimą – kilka podstawowych zasad

Bieganie zimą – kilka podstawowych zasad

Nie chcesz rezygnować z biegania z powodu zbliżającej się zimy? Nie musisz! Przestrzegając kilku podstawowych zasad, będziesz mógł czerpać pełną przyjemność z treningów bez względu na porę roku. O czym warto pamiętać podczas biegania zimą?

Dodano: 03.12.2019 Kategoria: Bieganie, Showcase, Trening Czytaj więcej
Trening całego ciała dla początkujących

Trening całego ciała dla początkujących

W ostatnim artykule (przeczytasz go TUTAJ), mówiłem Wam, jak duże znaczenie ma trening siłowy w przypadku zrzucania tkanki tłuszczowej. Jeśli jeszcze go nie stosowałeś, a postanowiłeś to zmienić, przychodzę do Ciebie z prostym treningiem, który pomoże zrzucić zbędny balast, ale nada się również dla osób chcących zbudować mięśnie.

Dodano: 06.07.2019 Kategoria: Showcase, Trening Czytaj więcej
Jak pierwszy raz podnieść się na drążku i zbudować siłę na kolejne powtórzenia?

Jak pierwszy raz podnieść się na drążku i zbudować siłę na kolejne powtórzenia?

Choć jest to tylko moja opinia, uważam, iż powinniśmy mieć zdolność do panowania nad własnym ciałem. Wykonanie pompek zwykłych, na poręczach, podciągnięć czy przysiadów winno być normalną czynnością, którą potrafimy bez problemu wykonać – w końcu to tylko waga naszego ciała. Jeśli nie potrafimy sobie z tym poradzić, to sygnał dla nas, że jesteśmy, jakby nie patrzeć, w pewnym stopniu fizycznie upośledzeni, bo my sami jesteśmy dla siebie zbyt słabi/ciężcy i nie dajemy rady wykonać fundamentalnych ruchów.

Dodano: 16.01.2019 Kategoria: Showcase, Trening Czytaj więcej
Jedyne aeroby jakie powinniśmy stosować na bieżni

Jedyne aeroby jakie powinniśmy stosować na bieżni

Z moich artykułów mogliście wyczytać, że aeroby to ostatnia rzecz na naszej liście, jeżeli chodzi o skuteczność w spalaniu tłuszczu (KLIK). Nie oznacza to jednak, że jestem ich przeciwnikiem. Są one dobre do podniesienia dziennej podaży kalorycznej i świetnie sprawdzają się tak samo na początku redukcji tkanki tłuszczowej, jak i na jej końcu. Dowiedzcie się, dlaczego!

Dlaczego cukier uzależnia?

Dlaczego cukier uzależnia?

Przed cukrem ciężko dziś się ustrzec. Znajdziemy go w niemal każdym produkcie. Kryje się pod różnymi postaciami, dlatego tak wiele osób daje się mu przechytrzyć. Syrop glukozowy, glukozowo-fruktozowy, słód jęczmienny, maltoza, sacharoza… to tylko kilka zdradzieckich nazw, które oznaczają jedno: ten produkt jest dosładzany! Wydawałoby się, że świadomość ludzi na temat obecności cukru i jego szkodliwości rośnie. Dlaczego zatem polskie dzieci doganiają amerykańskie i tyją najszybciej w Europie?!

Krótki poradnik redukowania tkanki tłuszczowej

Krótki poradnik redukowania tkanki tłuszczowej

Na siłowniach tłumy, na drogach coraz więcej rowerzystów, a chodniki przepełnione są biegaczami. Wśród najpopularniejszych działań w kierunku zrzucenia zbędnych kilogramów znajduje się całkowita rezygnacja ze słodyczy, alkoholu, przekąsek oraz bardzo często kolacji. Czy to wystarczy?

Dodano: 28.12.2018 Kategoria: Odchudzanie, Showcase Czytaj więcej