Makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem i klopsikami (502 kcal)

Makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem i klopsikami (502 kcal)

O korzystnych dla zdrowia właściwościach szpinaku mówi się od dawna. Liście tej rośliny mają działanie antynowotworowe. Szpinak zapobiega również miażdżycy i zawiera ogromne ilości witaminy C, beta-karotenu, luteiny, żelaza, potasu i kwasu foliowego.

Składniki:

> 10 dag mięsa mielonego;

> 2 małe cebule;

> 10 dag szpinaku mrożonego;

> pół łyżeczki oleju kokosowego;

> płaska łyżka stołowa mąki ziarnistej;

> 50 mleka;

> około 75 g makaronu pełnoziarnistego;

> przyprawy według uznania: sól, pieprz, czosnek, słodka papryka.

Sposób przygotowania:

Mięso przypraw według uznania. Wymieszaj je z drobno posiekaną cebulką, a następnie uformuj małe klopsiki. Rozpuść olej na patelni. Klopsiki przesmaż, aż uzyskają brązowy kolor. Następnie zdejmij je z patelni, a na tłuszcz, który pozostał, wsyp mąkę i dodaj mleko. Dokładnie i energicznie mieszaj, aby w sosie nie powstały grudki. Następnie dodaj szpinak i mieszaj aż do całkowitego odmrożenia. Powstały w ten sposób sos szpinakowy dopraw tak, jak lubisz. Ugotuj makaron. Kiedy będzie on już gotowy, wyłóż na talerz, dodaj sos i klopsiki. Gotowe!

Wartości odżywcze:

Węglowodany: 56 g;

Białko: 34 g;

Tłuszcz: 15 g;

Energetyczność: 502 kcal.

Smacznego! :)makaron

Sprawdź inne nasze PRZEPISY


pieprz_cayenne_chiliMoże zechcesz upichcić coś jeszcze:

Domowe nuggetsy (298 kcal)

Duszony kurczak z ryżem i zielonym groszkiem (900 kcal)

Makaron penne w pomidorach i bazylii (400 kcal)

Śniadanie – Owsianka z malinami (320 kcal)

Kolacja – Lekki krem z cukinii (300kcal)

Redakcja
Wirtualne Centrum Treningowe to miejsce, na łamach którego swoją wiedzę i doświadczenie przekazują zebrani przez nas eksperci - licencjonowani trenerzy personalni, dietetycy, fizjoterapeuci.

Komentarze facebook

Dodano: 16.02.2017
Fit Menu, Widżet