Trening

Trening oporowy o wysokiej intensywności (HIRT) a redukcja tkanki tłuszczowej

Trening oporowy o wysokiej intensywności (HIRT) a redukcja tkanki tłuszczowej

Jeśli decydujemy o redukowaniu tkanki tłuszczowej, należy doprowadzić do ujemnego bilansu energetycznego w ujęciu całodobowym. Można tego dokonać na 3 sposoby.

Dodano: 07.05.2017 Kategoria: Showcase, Trening, Trening siłowy Czytaj więcej
Pilates - o co tutaj chodzi?

Pilates – o co tutaj chodzi?

Przez lata po ćwiczenia pilates sięgali głównie tancerze, dbający o rozciągnięte i jędrne ciało. Z czasem jednak forma fitnessu łączącego w sobie elementy jogi oraz stretchingu zyskała sławę na całym świecie. Fenomen pilatesu nie może dziwić – ćwiczenia można wykonywać nawet w domu, a płynąca z nich lista korzyści jest praktycznie nieskończona. Dlaczego warto sięgnąć po pilates? Jak zacząć przygodę z ćwiczeniami? Podpowiadamy!

Dodano: 07.05.2017 Kategoria: Fitness Czytaj więcej
Naturalne wspomaganie podczas startów w maratonach lub triathlonie

Naturalne wspomaganie podczas startów w maratonach lub triathlonie

Podczas różnego rodzaju prelekcji i wystąpień wiele razy spotykałem się z pytaniami dotyczącymi naturalnego wspomagania podczas startu. W czasach kiedy ciężko o produkty, które nie są w jakimś stopniu wzbogacane, coraz więcej osób rezygnuje z dostępnych na rynku kolorowych napojów izotonicznych, żelów czy batoników sportowych. Osoby te nie ufają producentom w stosowane przez nich metody i środki. Czy słusznie?
Dodano: 07.05.2017 Kategoria: Bieganie, Żywienie w sporcie Czytaj więcej
32-minutowy trening cardio, który możesz zrobić w domu! (wideo)

32-minutowy trening cardio, który możesz zrobić w domu! (wideo)

Wszystkie osoby pragnące zrzucić nadprogramowe kilogramy koniecznie powinny sprawdzić 32-minutowy trening cardio przygotowany przez Fitness Blender. Uwaga, trening zawiera już rozgrzewkę!

Dodano: 24.04.2017 Kategoria: Fit Tube, Fitness Czytaj więcej
Trening i suplementacja kobiet

Trening i suplementacja kobiet

W tym artykule chciałbym poruszyć kwestię suplementacji kobiet. Wiele Pań boi się już samego ćwiczenia na wolnych ciężarach, ograniczając swoją aktywność do treningów aerobowych lub cardio. Gdy mowa o suplementacji pojawia się przerażenie w ich oczach i strach przed „nieznanymi substancjami”. Czy to właściwe podejście?

Dodano: 24.04.2017 Kategoria: Suplementacja, Trening, Trening siłowy Czytaj więcej
Różnice pomiędzy treningiem na masę a treningiem na rzeźbę

Różnice pomiędzy treningiem na masę a treningiem na rzeźbę

Czy istnieje coś takiego jak „trening na rzeźbę”? Jak skonstruować sesję treningową, by rozbudować mięśnie lub wyrzeźbić sylwetkę? Dowiedz się!

Dodano: 24.04.2017 Kategoria: Trening, Trening siłowy Czytaj więcej
Sześć zasad szybszego biegania

Sześć zasad szybszego biegania

Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z bieganiem, czy trenujesz regularnie od dłuższego czasu, z pewnością myślisz o tym, jak biegać szybciej i pobijać własne rekordy. Jakie czynniki wpływają na tempo biegu? Które ćwiczenia pomagają w jego podkręceniu? Poniżej przedstawiamy kilka podstawowych wskazówek, dzięki którym poprawisz swoje wyniki.

Dodano: 24.04.2017 Kategoria: Bieganie, Trening Czytaj więcej
Sztangi kontra hantle -  różnice w treningu

Sztangi kontra hantle – różnice w treningu

Sztangi oraz hantle to dwa główne typy wolnych ciężarów. Pomimo że różnice między nimi są dość proste, ludzie często trzymają się utartych szlaków, nie wiedząc, że mała zmiana w ich treningu może pomóc w szybszym osiągnięciu ich celów. Przyjrzyjmy się więc głównym różnicom pomiędzy tymi dwoma rodzajami sprzętu i zastanówmy się, jak wykorzystać tę wiedzę na naszą korzyść.

Dodano: 10.04.2017 Kategoria: Trening, Trening siłowy Czytaj więcej
Trening pływacki u dzieci

Trening pływacki u dzieci

W moich stronach mówili pływanie to nie jest łatwy sport, wręcz przeciwnie, to piekielnie trudna sprawa. I tutaj nikt się nie myli. Choć tak naprawdę początki są dość łatwe i przyjemne. Wymagają tylko przyzwoitej systematyczności i braku oczekiwań w kontekście wyników. Prawdziwe pływanie sportowe zaczyna się trochę później, ale do tego trzeba się przygotować.

Dodano: 10.04.2017 Kategoria: Pływanie, Trening Czytaj więcej
Czy trening biegowy na czczo przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej?

Czy trening biegowy na czczo przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej?

Coraz więcej osób zmaga się z nadwagą i otyłością. Problem ten osiąga już miano pandemii. Oczywistym rozwiązaniem jest zmiana pewnych nawyków. Zarówno tych dotyczących odżywiania, jak i aktywności fizycznej. Bardzo pozytywne odczucia może spowodować wzrost liczby osób biegających po ulicach. Dzisiaj ich widok nie budzi już takiego zdziwienia jak jeszcze parę lat temu. Przy temacie biegania pojawia się pytanie, jaka pora będzie najbardziej efektywna z punktu widzenia redukowania tkanki tłuszczowej.
Dodano: 10.04.2017 Kategoria: Bieganie, Trening Czytaj więcej