Smoothie – Zielono mi (141 kcal)

Smoothie – Zielono mi (141 kcal)

Smoothie to zmiksowane na gładko koktajle z owoców, warzyw lub też z połączenia owoców z warzywami. Są niesamowicie zdrowe, pożywne i niskokaloryczne. Dodatkowo świetnie nadają się zarówno na śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację! A w dodatku są pyszne!

 

Składniki:

> pół dobrze dojrzałego banana;

> pół pomarańczy;

> łyżeczka soku z cytryny;

> garść świeżych liści szpinaku;

> szklanka wody.

Przygotowanie:

Obierz banana oraz pomarańczę. Dokładnie opłucz liście szpinaku i wrzuć je na spód do blendera kielichowego, następnie dodaj owoce, wodę i sok z cytryny. Zblenderuj na gładki koktajl. Smacznego!

Ilość soku z cytryny można modyfikować. Jeżeli wolisz kwaśny smak, dodaj go więcej; jeżeli preferujesz na słodko, mniej. Tak samo jest z wodą – im jej mniej, tym smoothie gęstsze, im więcej, tym koktajl rzadszy.

I jeszcze jedno, dodajemy pomarańczę w kawałku, nie zaś sam sok, ponieważ w skórce oraz w miąższu są większe pokłady błonnika!

Składniki odżywcze:

Węglowodany: 33 g

Białko: 3 g

Tłuszcz: 1 g

Energetyczność: 141 kcal

Smacznego! :)

źródło: www.lovetaste.co

źródło: www.lovetaste.co

Sprawdź też inne PRZEPISY.


Mixed salad with mushrooms and peppers on white wood table

Może zechcesz upichcić coś jeszcze:

Makaron penne w pomidorach i bazylii (400 kcal)

Bananowe naleśniki z mąki owsianej (480 kcal)

Kotleciki z tuńczyka (365 kcal)

Kolacja – Lekki krem z cukinii (300kcal)

Śniadanie – Owsianka z malinami (320 kcal)

Redakcja
Wirtualne Centrum Treningowe to miejsce, na łamach którego swoją wiedzę i doświadczenie przekazują zebrani przez nas eksperci - licencjonowani trenerzy personalni, dietetycy, fizjoterapeuci.

Komentarze facebook

Dodano: 31.01.2017
Fit Menu, Fit Pulse, Przepisy, Widżet