Kotleciki z tuńczyka (365 kcal)

Kotleciki z tuńczyka (365 kcal)

Kotleciki z tuńczyka są świetną alternatywą dla jaroszy, doskonałym urozmaiceniem mięsnej diety i też dobrą propozycją, dla osób które z jakiś powodów nie jedzą mięsa. Są aromatyczne i świetnie smakują, zarówno na ciepło jak i na zimno.

Składniki:

> puszka tuńczyka z wody,

> jajko,

> oliwa z oliwek lub olej kokosowy,

> przyprawy: sól, pieprz, ząbek czosnku, zioła prowansalskie.

 

Przygotowanie:

Odcedź tuńczyka i wrzuć do głębokiej miski. Dodaj jajko, przyprawy, czosnek przeciśnij przez praskę lub drobniutko posiekaj i również dodaj i wszystko dokładnie wymieszaj. Uformuj kotleciki, a następnie rozgrzej patelnie, dodaj łyżkę oliwy z oliwy lub oleju kokosowego i przesmaż je do zarumienienia.

Kotleciki z tuńczyka to smaczna propozycja do ziemniaków, kasz i ryżu. Mogą też być świetnym dodatkiem do sałatek lub chleba.

 

Wartości odżywcze:

Węglowodany: 16 g,

Białko: 47 g,

Tłuszcz:  11 g.

 

Energetyczność: 365 kcal

 

Smacznego! :)

 

tuńczyk2

Źródło: picturetherecipe.com

Sprawdź inne przepisy!


Może zechcesz upichcić coś jeszcze?

Cucumber soup in bowl on color wooden table background

Duszony kurczak z ryżem i zielonym groszkiem (900 kcal)

Gotowany na parze filet z miruny z ryżem curry (560 kcal)

Makaron penne w pomidorach i bazylii (400 kcal)

Obiad – Kurczak curry z ryżem i czerwoną papryką (400 kcal)

Kolacja – Lekki krem z cukini (300kcal)

Redakcja
Wirtualne Centrum Treningowe to miejsce, na łamach którego swoją wiedzę i doświadczenie przekazują zebrani przez nas eksperci - licencjonowani trenerzy personalni, dietetycy, fizjoterapeuci.

Komentarze facebook

Dodano: 02.12.2015
Fit Menu, Fit Pulse, Przepisy